Bell Hypoallergenic osvetljevalec - kremni in v kamnu

Daša je zastavila vprašanje v naši Facebook skupini, kje bi lahko kupila subtilen, nežen osvetljevalec.
Hitro sem šla pobrskati po moji zbirki, in najdla svoje verzije nežnih osvetljevalcev. Oba sta od znamke Bell Hypoallergenic.
Bravo Dana, zelo očitno je kako izdelek izgleda. Ampak če pa je tako luškana :D
Bell kremni osvetljevalec v stiku  je bledo roza barve, z finim shimmrom. Moja embalaža je že fajn zlizana, ker je preživela veliko časa v moji kozmetični torbici. Za 8,99 EUR dobiš 6,5 gr proizvoda.
Zelo se lepo razmaže, in ni očiten. Ni najbolj obstojen, vsaj na mojem tipu kože. Ampak glede na to da je v kremni obliki, ni ravno problem ponovno nanesti. Na mojih fotografijah ne izgleda tako lepo, ker imam teksturirano kožo trenutno, drugače je čudovit.
Prosim, ignoriraj tisto grozodejstvo na mojem licu :(

Tesktura kože ni najboljša, posledica hormonov in slabega jedilnika v zadnjih dneh.

Bell osvetlitveni puder za obraz in telo je veliko manj rozastega odtenka. V posodici izgleda bele barve.  Shimmer je izredno fin, ni nobenih velikih bleščic. Tale je cenovno še ugodnejši, za 5,89 dobiš 6 gr proizvoda.
To lice se malo boljše drži, kar se teksture tiče.

Embalaže so žal precej preposte in nič kaj zanimive, ampak sama vsebina je pa nekaj kar z veseljem uporabljam. Žal se je tudi embalaža že kar precej zlizala :)
Na vaši levi: kremni osvetljevalec na vekah, na vaši desni - osvetljevalec v kamnu.

 Hvala za branje! Upam, da je bilo v pomoč :)

Comments