Nesimetrične veke - nasveti in rešitve - prehana in nega

Lani se mi je prvič pojavil dermatitis na vekah. Da bi ublažila srbenje in luščenje, sem nanašala La Roche Posay Cicaplast B5 kremo. Radi se imamo, in je super za suhe komolce in suhe ustnice. Živi v predalu moje pisalne mize, tako da jo imam vedno blizu :)

Žal je bil rezultat te epizode povešena desna veka, in posledično - očitna nesimetrija vek. V paniki sem začela raziskovati kreme, ki lahko učvrstile nazaj nežno, tanko kožo okoli oči. Pogled, kot da te je ravnokar infarkt, ni nekaj kar sem želela.

Na vaši levi: oko kjer je vidna še ena ekstra guba :(

Saj, če bi se vsaj obe veki povesile na enak način, me sploh nebi motilo. "Hooded" oči znajo izgledati zelo zapeljivo (primer: Ava Garner, Sam Chapman, Jennifer Lawrence, ipd). Ampak nesimetrične oči so nočna mora za vsako ljubiteljico makeupa.
Če se prepoznaš v tem problemu, sem v tem letu uspela nabrati nekaj praktičnih nasvetov in rešitev, ki so (vsaj meni) pomagali. 

Last year I noticed that the aftermath of dermatitis around my eyes left me with uneven eyelids. After the initial horror, I started to look for any cream that would help to lift and firm the delicate skin around my eyes and on my eyelids. After all, looking like you're having a stroke is not something I'm into.
At least if they were evenly hooded, I would be even that upset. Hooded eyes can really sexy (just look at Ava Gardner and Sam Chapman). But uneven lids are a nightmare for any make-up lover.
If any of this sounds familiar to you, I've gathered some tips that worked for me:

1. Ne jem zelo slane hrane zvečer. Oziroma, se trudim. Resno, gledanje filmov in NE grickat čipsa ali pa kitajske hrane ob polnoči? Grozno.
Vsakič, ko sem se uspela zadržati in raje poseči so sadju, je pomagalo. Preprečevanje zastajanja vode igra veliko vlogo pri videzu oči. Trudim se tudi biti disciplinirana in popiti vsak dan vsaj 2 litra vode.
Skip the salt in the evening. As mush as you can. I know it's horrible not to munch on salty snack, while watching movies. But you want to avoid water retention and dehydration at all costs. Also, drinking enough water is a given.

2. The Ordinary Matrixyl 10% + HA ali pa The Ordinary The Buffet. Slednji je dražji, ampak nisem opazila da bi bil boljši od Matrixyla 10%. Kratko recenzijo Matrixyla lahko prebereš na tej povezavi.
Tole je učinkovito ublažilo drobne gubice in pomagalo pri splošnem izgledu bolj napete kože.
 The Ordinary Matrixyl 10% + HA  or The Ordinary The Buffet. Both will help with fine lines, and help maintain firmness.

3. Spanje na hrbtu. Moj fant ima v lasti preveč fotografij, kjer spim v najbolj bizarnih možnih pozah. Obraz zakopljem direktno v blazino. Mislim, da sem razvila tehniko pomožnega dihanje čez uha. Drugače ne morem pojasniti, zakaj se nisem še zadušila. Sedaj poskušam spati na hrbtu. Tako lahko preprečim ogromno mečkanja in gubanja kože.
Sleeping on your back. This way you prevent extra creases on your face/eyes, caused by your pillowcase. Also, it helps to prevent puffiness.


4. Ne mencam si oči. Ne samo v splošnem, to je zelo pomembno pri odstranjevanju ličil. Zelo se trudim, da ne drgnem vek, in ne vlečem kože. Ličila odstranjujem tako, da vatno blazinico namočim s micelarno vodo in jo položim na veke. Tam  jo držim skoraj minutko (in ne drgnem!). Kaj ne odstrani micelarna vodica, pa potem ko si umijem obraz z oljem (najraje uporabljam Biobaza micelarno olje), nežno grem čez veke in splahnem z mlačno vodo.
Don't rub your eyes. In general, and specially when you're removing make-up. Soak the make-up off with micellar water, and gently remove any traces with an oil-based remover.

5. Ne uporabljam bogate, mastne kreme v okolici mojih oči. Hranilne kreme so super, ker vlažijo kožo in podarjajo elastičnost. Vsakič, ko sem imela prebogato nočno kremo blizu oči, sem se zjutraj zbudila z zabuhlimi, nesimetričnimi vekami. Pretirana elastičnost vek omogoči, da zaostala voda raztegne še dodatno kožo okoli oči. Čez dan se ta voda normalno odvaja, nam pa pusti viseče veke.
Avoid really rich, oily creams around the eyes. Too much elasticity allows the gentle, thin skin around the eyes to strech too much, which can lead to more sagging.

6. Masaža. Medtem ko si umivam obraz in so si nanašam kremo se potrudim da čimbolj sprostim čelo in sence. Zmasiram vse mišice, ki dvigujejo obrvi in zelo zelooooo nežno pritiskam okoli oči, da spodbudim cirkulacijo. Če katero zanima, mogoče posnamem video, ali pa fotografije korakov.
Masagge. While I cleanse my face, and put on cream I try to relax and massage my forehead as much as possible. I try to get the circulation going, but without any rubbing and pulling.

To pomaga malo meni. Bom dodala fotografije kako zgledajo moje veke na slab dan. Fotografirala sem veke:
- takoj zjutraj
- po umivanju obraza,
- in po masaži.

This things helped my eyes. I'll add photos of how my eyes look on a bad day. The photos were taken:
- first things in the morning
- after washing my face
- after my quick massage.
Slana hrana zvečer - zabuhli podočnjaki in veke. Tako mi je nerodno zaradi te fotografije :(
The aftermath of salty snacks in the evening - puffy undereye bags and uneven eyes. This photo makes me feel horrible :(
Jutranje umivanje, in par pljuskov s hladno vodo.
After the morning cleansing routine, and a few splashes with cold water.
Zmasirali smo obraz, in je že očitna razlika.
After the massage, the difference is quite visible.

Mogoče bom še napisala še prispevek z make-up triki, ki so delovali zame, mogoče pa bo kateri pomagal. Če ima še katera ta problem, močno sočustvujem, vem kako je mene potrla ta situacija.

Hvala za branje in lep dan še naprej, kjerkoli si :)

Maybe I'll write another post with some make-up trick that helped me, perhaps you'll find some of it useful. If any of you have this problem, I sympathize. I know how much it frustrates me.

Thanks for the read, and have a lovely day, wherever you are :)