Skriti zakladi - Trend It Up svinčniki za ustnice

Čeprav imam veliko zbirko šmink, večino dnevov (in noči, ko grem pohajat) nosim samo svinčnik oziroma lip-liner.
Trend it up lip-linerji so poceni (okoli 2,8 EUR), izbira barv je ogromna, tekstura je prijetna, in kar je najboljše - ni jih potrebno šiliti.

Althought my lipstick collection is quite substantial, most days (and nights, when I go out), you see me wearing nothing but lip-liner.
The lipliners from the Trend it up line are affordable (around 2,8 euro each), with a big shade selection. The texture is smooth, and the best part - they have a twist up mechanism.
Moja draga ni bila najbolj sigurna kaj počet z njimi.
Tule sem fotografirala kako izgledajo na ustnicah. Fotografij nisem popravljala v Photoshopu (čeprav me je imelo). Kot je zelo očitno, je moja koža brutalno dehidrirana. Na splošno je bil danes eden izmed tistih dni, ko puder enostavno zgleda zanič, karkoli naredim :(

Here you can see the four shades I own. I did not retouch the photos (though I really wanted to). You can really see how dehydrated my skin is, and I just had one of those days where make-up just looks awful on me.
Fotografirano na dnevni svetlobi, ob oknu.
(photo taken in daylight, next to the window)
  • Zgornji levi kot: Odtenek 400. Srednje rozast odtenek. Tisto čemur bi rekli, da je tisti lep, vsakdanji odtenek. Ni moj najljubši, ampak za službo, ko moram zgledati urejeno in ne preveč zmešano, je super.
Upper-left corner: Shade 400. A mid-tone rose color. It's one of those lovely, everyday colors. It's not one of my favourites, but I wear it for work occasion where I need to look polished and put-togheter.
  • Zgornji desni kot: Odtenek 210. Srednje rjavkast odtenek. Sklepam da je to precej "trendy" Instagram barva. Potrebno je imeti kar lepo navlažene ustnice pred nanosom. Kar jih jaz zelo očitno nimam, ker sem pozabila piti dovolj vode. Ponovno zelo lep, po mojem skromnem mnenju, zelo chic vsakodnevni odtenek. 
Upper-right corner: Shade 210. A mid-tone browny-pink. I think this would be one of those popular Instagram shades. Your lips need to be well prepped for this one (you can clearly see, mine weren't). This one I love, it's a really chic color.
  • Spodnji levi kot: Odtenek 270. Opečnato rdeč odtenek toplih podtonov. Možno, da bo na temnejši koži izpadel celo bolj rjav. Meni je ta barva zelo všeč. Na zelenkasti koži izpade tako lepo, tako elegantno, in tega odtenka sem pokurila že 3 svinčnike. Če jih prenehajo prodajati se bom zjokala.
Lower-left corner. Shade 270. A brick reddish brown color. I love this one, on my green-undertoned skin, this looks so elegant. I already burned throught 3 of these, and if they discontinue this shade, I'll probably cry.
  • Spodnji desni kot: Odtenek 475. Zelo očiten poraženec te skupine. Ampak nujno sem rabila temen svinčnik. Tega odtenka absolutno ne priporočam. Če pa slučajno ima katera svinčnik v tej barvi, ampak v boljši teksturi, naj mi sporoči, lepo prosim.
Lower-right corner. Shade 475. This one is the worst of the bunch. But I needed a dark lip-liner. I wouldn't recommend this shade at all.
Hvala za branje in lep dan še naprej :)
Thanks and have a lovely day :)