The Ordinary - kaj in kako uporabljam

Najbolj privlačen aspekt linije The Ordinary: aktivne učinkovine po zelo, ZELO ugodnih cenah. Dejstvo da so veganski, in brez alkoholov in mineralnega olja je še dodaten plus zame.

Opozorilo: to je rutina, ki deluje zame. Moja koža je občutljiva, reaktivna, nagnjena k rozaceji, dermatitisu in aknam. Imam mešan tip kože, s suhimi lici in mastnim T- predelom (večino časa). Ta prispevek sem napisala za mojo sestro, ki ima podobne težave kot jaz. Če pa bo še kaki punci pomagal, toliko boljše. Prosim, komentiraj, piši mi, če si imela kake drugačne izkušnje, ali pa si našla druge izdelke, ki so ti pomagali.
To sploh niso vse embalaže, ker sem jih en kup stran vrgla.

Trenutno v moji redni rotaciji:
- Matrixyl+HA (formula s peptidi): porabila sem že 3 flaškice. In ga uporabljam vsak dan, 2x na dan. To bi moralo zadostovati :) Definitivno sem opazila izboljšanje okoli drobnih gubic okoli oči. Je lahek, tekoč gel, ki se lepo vpije v kožo in vlaži.
Ekstra nasvet: Jaz vmešam par kapljic resveratola+ferulic acid in par kapljic EUK 134 v en stisk matrixyla in vmasiram v obraz. Ja, traja več časa da se vpije, ampak čudovito vlaži cel dan.
- Niacinamide+Zinc (vitamini): daleč najboljša učinkovina za reguliranje sebuma in teksturirane kože. Tega uporabljam dnevno, včasih tudi dvakrat na dan. Če so akne, zamašene pore, mozoljčki in podobno problem - močno priporočam, da poskusiš to.
- Azelaic acid suspension 10% (osvetljevanje): Zame je bil IZREDNO učinkovit pri hiperpigmentaciji. Tako učinkovit, da mi je še par pegic pobral (pa glih, ko so ratale moderne, in sem se sprijaznila z njimi). Velikih temnih brazgotin ne bo izbrisal, manjše stvari pa lepo izenači.
- Buffet (formula s peptidi): Dražja varianta Matrixyla, po mojem mnenju. Je uredu, ga naročim če Matrixyla ni, ampak nisem opazila bistvene razlike med njimi.
- Lactic acid 5% (kislinski peeling): Bolj kot peeling, sem opazila neverjetno vlaženje.Sem že končala flaškico, bom naročila še eno.
- Hyaluronic acic+B5 (vlaženje), prijeten, lahek gel, super za vlaženje. Največkrat ga zamešam skupaj s kakim oljem, squalanom ali pa s spodnjimi dvemi:
- Resveratol 3%+Ferulic acid 3% (antioksidant)
- EUK 134 0,1% (antioksidant)
Oba sta še v procesu testiranja. Opažanja po enem tednu: super vlaženje, moja koža se občuti zelo uravnotežena. Še najbolj drastična razlika je v porah na čelu.

Trenutno niso v rotaciji, ampak so vseeno prijetni izdelki. Priporočam za suhokožke, alpa za dneve ko potrebuješ ekstra vlaženje.
- Squalane(veganski, vlaženje): oljat, ultra vlažilen. Moja koža proizvaja nekaj svojih olj, in je bilo to preveč. Puder se je razpadal, svetila sem se, in pojavili so se mi znani, beli mozoljčki. Verjamem, da za punco, ki ima izredno suho kožo, bi bil odličen.
- Natural moisturizing factors: prijetna krema, ampak po mojem mnenju primernejša za nekoga, ki ima res suho kožo. Če rabiš kremo, raje priporočam od Afrodite Aloe Vera linijo (več o tem na tej povezavi).
Hvalabogu sem prišparala kako prazno flaškico, da lahko pokažem, da sem jih res toliko porabila :)

Jutranja nega:
 1. Čiščenje: Blag gel za čiščenje kože. Mojo izbiro najdeš na tej povezavi. Vsako jutro si umijem obraz. Brez pardona. Menjaš rjuhe na vzglavniku? Ja. Ker se umažejo? Ja. In tista umazanija pride ravno tako na tvoj obraz. In ne želiš zasendvičat vso odmrlo kožo, sebum in slino, ki sta ostala od noči na tvoj obraz :)
2. Toniranje: Niacinamid je meni neverjetno popravil teksturo obraza in vse male mozoljčke. Drugače pa se kar malo pošpricam s Caudali Grape Water. Super za poletje in odlična za se osvežit. Še preizkušam druge tonerje, bom javila če najdem kaj pametnega.
3. Serum: Tukaj se potem igram čarovnico. Največkrat dodam v brizgo Matrixyla: 3 kapljice Resveratrola+Ferulic Acid in potem nežno vmasiram v obraz. Potem si počešem lase, tako da ima serum malček časa da se vpije v kožo.Je zelo mokro in oljnato, ampak OBLJUBIM, se bo vpilo v kožo.
4. Vlažilna krema in/ali sončna krema. Poletni meseci, dam kar direkt gor sončno kremo, na potrebujem še enega ekstra sloja vlage. Pozimi pa dodam še MALČEK vlažilne kreme, in potem čez še kremo s zaščitnim faktorjem. Zaščitni faktor izpustim zgolj in samo če vem, da bom cel dan doma in je oblačno zunaj in ni nobene možnosti, da bi sončna svetloba prišla do mojega obraza. Zaščitni faktor v kozmetiki ni dovolj. BB krema s faktorjem 30 je (pogojno) OK, če greš v trgovino za 20 min. Vse kar je manj kot to, je zgolj lažen občutek varnosti. Če imaš občutljivo, reaktivno kožo, aktivne akne, aktiven dermatitis, potem moraš zaščititi tiste predele. Ja vem, ogromno krem ni najbolj prijetnih, ampak če imaš težave s kožo, se ti izplača. Jaz trenutno uporabljam to (klikni tu, na dnu strani se nahaja :)).

Na kratko o sončni kremi: predstavljaj si rutino, ki jo imaš s telesom. Čiščenje je tako kot bi šla pod tuš. Se grem stavit, da se z robčki samo osvežiš, v skrajnih situacijah. In da sigurno, če bi se tvoji otroci umivali samo z robčki in vatkami, bi jih vrgla direkt v pralni stroj na ekstra dolg cikel.
Za umivanje potrebuješ milo + vodo. Po umivanju, se posušiš z brisačo, in si daš losjon  na kožo. To je na obrazu faza toniranja. Potem si oblečeš spodnje perilo. Primeren serum je tako, kot dober moderc. Samo to bom rekla :) In SIGURNO ne greš samo v spodnjem perilu ven po opravkih. Potrebuješ primero obleko, glede na letni čas. To je tvoja sončna krema. Če je zima, pa si dodaš še plašč, to je tvoja vlažilna krema.

Nočna nega:
1. Čiščenje: tukaj pa čistim dvakrat. Najprej z oljem, da odstranim puder, sončno kremo, sebum, prah in bogtivedi kaj še vse. Potem pa še enkrat z blagim gelom.
2. Toniranje: zvečer za korak toniranja uporabim ponovno niacinamid ali pa kislino (azelaično ali laktično, odvisno kaj imam pri roki).
3. Serum: 
- Če sem uporabila kislino, ne dodajam retinolov. Obraz bi mi odpadel. Ja, sem poskusila. Ne priporočam. Raje dodam Matrixyl ali hialuronsko kislino in par kapljic resveratrola.
- Če sem uporabila niacinamid ali pa samo malo grozdne vode, potem uporabim retinol. In na retinol še kak serumček. Večino časa je to dovolj vlaženja zame. Če imaš bolj suho kožo, bi dodala še MALČEK kreme in to je to. Pojdi spat, si si zaslužila.

Hvala za pozornost, vem da kar dolg prispevek :)


Comments