Kiko Milano - Daily defence BB cream SPF 30 - Ivory - UPDATE

Okoli Black friday vikenda sem imela priložnost kupi Daily Protection BB kremo znamke Kiko Milano. Po pravici povedano, me je pritegnila oznaka "SPF 30". Ja, vem, da to ni dovolj, ampak imam rada ekstra zaščito poleg sončne kreme. In pa če potrebujem nekaj za na hitro, če grem samo za 5 minut iz hiše.
Aja, pa še skopiram opis moje kože:
Občutljiva, reaktivni koža, nagnjena k aknam, rozaceji in dermatitisu. Stara sem (trenutno) 28 let, bila sem kadilka zelo dolgo časa in imam tudi že kako gubico."

Around Black friday weekend I got a chance to grab the Kiko Milano Daily Protection BB cream. I got drawn to it by the "SPF 30" claim. I know you should not rely on cosmetics for sun protection, but I still enjoy product with SPF, as they come in handy for quick errands or cloudy days.
A brief description of my skin type and concerns:
Sensitive, reactive, prone to acne, rosacea and dermatitis. I'm (curently) 28 years old, and I've been a smoker for many years. I have some fine lines and some wrinkles. 

Prisežem, da Paese Rice puder je magičen. Opis si lahko ogledaš na tej povezavi
Embalaža je črna, preprosta tuba. Ni nobene pumpice, tako da lahko sam kontroliraš količino, ki jo želiš iztisniti. Za 9,95 EUR dobiš 30 ml produkta. Ne vsebuje mineralnega olja in shea masla, kar je zame zelo pomembno. Celoten seznam sestavin si lahko ogledaš v tem prispevku.

The packaing is a simple, sleek back squeezy tube. You get 30 ml of product for 9,95 EUR. It contains no mineral oil or shea butter, which is important to me.

Odtenek Ivory je svetel odtenek s hladnim podtonom - bolj breskvast kot pa rozast. Rekla bi, da je srednje prekriven z naravnim finišem. Ni glowy, ni  pa niti povsem mat (glej sliko zgoraj). Mislim, da bi se ta BB krema super obnesla puncam s kombiniranim tipom kože. Suhokožkam ga nebi priporočala, ker se mi zdi da bi bil premalo vlažilen.
Daily Protection BB krema je precej dolgoobstojna in čeprav sem se začela svetiti po 6 urah, sem se z malo pudra lepo matirala in nisem izgledala "cakey". Žal sem pozabila pripeti večerne slike, ampak sem bila polno zaposlena z novim muckom, ki sem mu trenutno nadomestna skrbnica :)

I got the shade Ivory, which is a pale peachy color. I has light to medium coverage with a natural finish. I wouldn't recommend this to someone with a dry skin type, as I found that it can cling to dry patches a bit, which is particularly noticable at the 6 hour mark. Unfortunately I have no evening photos. I got a new kitten, which I'm going to foster for the next few months :)
Od leve proti desni / from left to right:
Kiko BB krema, Catrice Liquid camouflage 010 Porcelain, Bourjois Healthy mix concealer 51 Clair, Maybelline Mate+Poreless 110
Na levi BB krema, opis podlage pride kmali :)
On your left the BB cream




Takoj po fiksiranju BB kreme z Paese Rice pudrom. / After fixing with the Paese Rice Powder - check the review here!
Mojo običajno rutino si lahko ogledaš na tej povezavi in na tej povezavi. BB kremo sem nanesla na umit obraz, pod njim pa sem dala izdelke od The Ordinary (lahko si pogledaš kaj uporabljam na tej povezavi) in hranilno kremo od Afrodite. BB kremo sem fiksirala s Paese Rice pudrom. Za ta preizkus sem izpustila sončno kremo, tako da lahko najboljše ocenim obstojnost in teksturo.

Rezultat po 3,5 urah nošenja. / After 3,5 hours of wear

Zadnji dve fotografiji sem posnela naslednji dan. Naredila sem enako rutino, z enakimi izdelki:
The Ordinary Matrixyl, Resveratrol+Ferulic, Afrodita hranilna krema, Kiko Milano BB krema in fiksirala sem z Paese Rice pudrom. BB kremo sem nanesla ob 10:42, zadnja fotografija je posneta ob 22:31.
Končna ocena: precej dobro. Lep finiš, dostopna cena, dobra embalaža. Ob koncu dneva ni bilo nobenega draženja, ampak so suhi predeli mojega obraza bili bolj očitni.
To ni izdelek primeren za dolge proge. Ob koncu dneva se je nabirala v drobne gube, pore in je izgledala moja koža dehidrirano, ampak se zelo svetim (kot je vidno na slikah). Do nekje 4-5 ur izgleda lepo, potem pa progresivno vedno slabše. Na začetki nisem opazila neke očitne oksidacije, ampak po 6 uri sem imela občutek, da se malenkost bolj breskvaste barve, ampak ne uspem ujeti tega s fotoaparatom.
Izdelek bom vseeno še naprej uporabljala in ga preizkusila še s kakšnim primerjem, ali pa kakšno drugo kremo.
Če imaš suho kožo, če rabiš nekaj dolgo-obstojnega, če imaš zelo mastno kožo, teksturo ali pa suhe "fleke"....nevem, če je to izdelek zate.
Če pa imaš relativno normalno kožo, iščeš nekaj priročnega za "na hitro se očedit in pohitet iz hiše" potem pa bi ti bila ta BB krema všeč.


Final verdict: really good. Nice finish, reasonable price, good packaging. At the end of the day there was no iritation, but my dry spots were noticable. 
This is not a long-wearing product. At the end of the day it collected in fine lines, pores and my skin looked dehydrated and shiny all at once. At the 4-5 hour mark it looked good, but after that started to go downhill. It oxydized a bit, but I couldn't capture it with my camera. 
I will continue to use this, and try it with other creams or maybe some primers.
If you have a normal skin and look for something quick to put on, that will last for a few hours - this might be worth a look. 

Hvala za branje :)
Thanks for the read :)

Comments