Lily Lolo - mineral foundation - mineralna podlaga - opis/review

Nevem kako sem uspela spregledati, da je puder v kamnu odlična podlaga za občutljivo kožo, ki se masti. In po dolgih urah branja in raziskovanja na internetu sem se odločila preizkusiti mineralne podlage. Tudi zato, ker imajo testerje in ker (vsaj na prvi pogled) ponujajo zelo svetle odtenke.

Prvi nakup je bil Lily Lolo. Vzela sem dva testerja, v odtenku Porcelain. Produkt pride v majhni plastični posodici z majhnim sitom. Za 0,75 gr produkta sem odštela 2,99 EUR.
Na slovenski Lily Lolo strani stane polna dozica 18,60 EUR in v njej je 10 gramov produkta.
En tester zadostoval za okoli 4- 6 nanosov. 

Vem, da priporočajo kabuki čopiče za nanašanje mineralnih podlag, ampak resnici na ljubo - Real Techniques Expert Face Brush se je čisto lepo obnesel. Gre pa tudi z majno gobico v sili :)
Fotografije sem posnela na dan, ko sem imela sončno kremo, ker se mi to zdi najbolj realistično.

Sestavine: Mica, Zinc Oxide, Titanuim Dioxide, Iron Oxides, Ultramarine blue
Fotografija je bila posneta hitro po nanosu, dorisala sem obrvi, dala korektor pod oči, neke senčke in na licih malo rdečila. Aja, pa šminka :)

Cinkov oksid  in titanijev dioksid nudita malček zaščite pred soncem - na strani piše, da ima podlaga zaščitni faktor 15. Prosim, ne zanašajte se na pudre za sončno zaščito. Poiščite si kremo, ki vam bo prijetna za nanos in bo ustrezala vašemu tipu kože in jo uporabljajte redno.

Zdi se mi, da dosežem najboljše rezultate, če imam res RES dobro navlaženo kožo. Na očiščeno kožo nanesem The Ordinary Matrixyl, čez pa še radodarno dozo Afrodita Aloe Vera vlažilno kremo.
Približno 2,5 ure kasneje. Ja dala sem si isto rdečilo tudi na nos. Zakaj? Nevem, videla sem to na Instagramu in sem morala poskusiti.

Nisem bila sigurna kako se lotiti opisa, zato ker se mi zdi, da je končni izgled podlage bil precej odvisen od produktov, ki sem jih nanesla prej. Najprej ugotovitve:
- opazila sem, da se ta podlaga ne razume najboljše s sončnimi kremami.  In niti Paese Rice puder, ki ponavadi naredi vse boljše ni pomagal. Ampak iskreno povedano, večina sončni krem pokvari izgled mojih podlag. Trenutno uporabljam A-Derma in Ducray. Če najdem kakšno, ki ne bo pospeševala "razpadanje", bom posodobila ta prispevek.
- prekrivnost je srednja in se dobro plasti. Če imaš rdeče aktivne akne bo potreben še korektor, če pa nimaš očitnih nepravilnosti bi moralo biti dovolj. Ne bi priporočala pretiravanja s plastenjem, ampak je možno prilagajati prekrivnost.
- dolgo časa matira kožo. Seveda je odvisno od tega, koliko se tvoja koža masti. Kljub debelem sloju vlažilne kreme in sončne kreme sem razvila samo rahlo "satenast" izgled. Če smo pošteni, ne glede na to, kako sem kožo pripravila, je trajala samo nekje 6 ur in nič več.
- ne poudari drobnih gubic in por. Kar ponovno, zavisi precej od nege posameznika in tipa kože.  Prepričana sem bila, da me bo podlaga v prahu postarala za 20 let.
- ni razdražila moje kože. Če si pogledaš moj opis Dermacol Makeup Cover podlage (fotografije in opis TUKAJ) boš videla točno, kako se moja koža razdraži po parih urah. Obstaja velika verjetnost, da jo bo večina občutljivih kož dobro prenašala.
6 ur od nanosa. Popravila sem šminko in si pozabila sneti očala.
Torej, komu bi jo priporočala:
- vsem, ki imajo občutljivo kožo. Seznam sestavin je smešno kratek. Sploh če ga primerjaš s seznamom moje Missha BB kreme. Posledično je tudi veliko manjša verjetnost, da bi te kakšna sestavina dražila.
- mladim, z občutljivo, aknasto kožo. Kaj bi dala, da bi to meni nekdo ponudil ko sem bila v srednji šoli. Če imaš mozoljčke in ti kožo nagaja - zadnja stvar, ki jo želiš je še dodatno dražiti kožo z podlago polno alkohola, silikonov, mineralnega olja, itd. Ja vem, tekoče podlage z ultra visoko prekrivnostjo si strašno "in" trenutno. Ampak če imaš težave s kožo, potem si mogoče s takimi pudri delaš medvedjo uslugo.
- zelo bledim puncam. Odtenek, ki sem ga preizkusila je zelo svetel.
- vsakemu, ki nima veliko časa za ličenje. Ni potrebno toliko časa zabrisovati in mazati, kot tekočo podlago.
- vsakemu, ki ima rad naraven izgled. Če iščeš "tako prekrivno, da bi še drevesna skorja izgledala flawless" podlago, potem to ni to. Ne rečem, da se s to podlago in dobrim korektorjem ne da doseči izgleda lepe, čiste kože. Ampak če bi želela Instagram izgled, potem menim, da so primernejše podlage.
10 ur po nanosu. Več kot očitno je, da to ni podlaga, ki bi preživela toliko ur na mojem obraz.
Prisežem, da vsakič ko vidim svoje pore tako od blizu, me prime, da bi si dala izravnalno maso za stene na obraz. Ampak to je realnost moje kože in mojega obraza, v slabi kopalniški luči, po 8 ur+ delovnega dneva. Okoli nosa je najbolj vidno tisto čudno nabiranje.

Hvala za branje in prijeten teden še naprej! :)











Comments