Love Beauty 2018 - kaj sem prinesla domov?


Petkovo jutro se je začelo s čudovito novico: zadela sem karto za sejem Love beauty 2018! Seveda sem poleg odvlekla še svojo sestro, ki ni niti slučajno navdušena nad kozmetiko. Imele sva se super, in hvalabogu, da še ni prišla plača, saj bi jo verjetno v celoti tam pustila :)

Vseeno pa sem si privoščila nekaj malenkosti in moja sestra mi je kupila čudovito darilo.

- My Nashe piling za telo PEONY BLOSSOM, 15 EUR / 240 gramov.

Sestavine: Sucrose, Prunus Amygdalus Oil, Cocos Nucifera Oil, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol (and) Sodium Cetearyl Sulfate, Parfum, Cl 77007,  alpha-isomethyl ionone, benzyl salicilate, citral, citronellol, geraniol, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene, carboxaldehyde, limonene.

Lepo prosim, se uporabljati tega pilinga na obrazu ali pa dekolteju - je prekrasen, ampak vseeno pregrob za nežno kožo obraza. Vonj tega izdelka je prečudovit! Jaz praviloma nisem navdušena nad mehaničnih pilingi, ampak tega bom z veseljem. Uporabila sem ga tudi na dlaneh. Majhno količino (recimo za velikost graha) nanesem na dlani, dodam malo vode in nežno in počasi zmasiram. Olje se lepo vpije in res naredi mehke dlani. Ampak Tak piling si naredim enkrat na dva tedna.

Lahko vam zagovotim, da si bom naročila maslo ob prvi priložnosti. Vem, da je cena kar visoka, ampak maslo se tako razmaže, da ga res ne porabiš veliko. Iz testerja sem vzela za lešnik masla, misleč, da ga bom preizkusila na eni dlani. Rezultat pa je bil, da sem si ga razmazala potem po obeh dlaneh pa vse do komolcev. :)

- Afrodita Win Up-Lift osvežilna meglica, 11,99 EUR / 190 ml

Sestavine: Aqua, Pentylene Glycol, Glycerin, Panthenol, Citric Acid, Wine, Caesalpinia Spinosa Gum, Maltodextrin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Limonene, Linalool



Moje trenutno mnenje je:
Diši čudovito, navlaži in osveži. Meglica je zelo fina in se lahko pošpricaš tudi preko make-upa. Ne vem, kako to vpliva potem na obstojnost ličil, ampak ni opazit nobenih kapljic. Do sedaj ni bilo nobene negativne reakcije, nobenih izpuščajev - menim, da bi večini kož ta meglica ustrezala. Danes sem čez dan pošpricala kar 5x. Lahko potrdim, da res navlaži, sem opazila razliko. A ga nujno potrebuješ? Pomojem da ne. Bi pa priporočila nakup:
- če uživaš v meglicah,
- ti je bila všeč Caudalie grozdna voda,
- imaš suho, dehidrirano kožo, suho povrhnjico,
- ti mogoče ni všeč nanašanje večjega števila slojev krem in gelov, pa bi rada nekaj lažjega v teksturi.

Vsekakor bom naredila še bolj poglobljen opis, sploh ker bi rada testirala kako se obnese skupaj z makeupom.

- Afrodita Clean up Hydro Hyaluron tonik, 11,10 EUR / 190 ml

Sestavine: Aqua, Pentylene Glycol, Glycerin, Panthenol, Sodium Hyaluronate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Citric Acid, Parfum


Porabila sem svoj Bocassy tonik in tale se mi je zdel sestavinsko OK. Do sedaj sem ga uporabila 2x. Ni bilo nobene neprijetne reakcije - pomojem, da ustrezal večini kož.
Ni nič šokantnega in pretresljivega, bom verjetno naredila posebej opis - trenutno ga še ne uporabljam dovolj časa. Če pa bi res rada neko meglico pa nebi želela kupiti dveh, potem bi ti skoraj bolj priporočala zgoraj omenjeno Win U-Lift.

Prvič sem bila na takem sejmu in sem neizmerno uživala. Dobila sem ogromno testerjev, vsi so bili neverjetno prijazni in ustrežljivi in odgovarjali na vsa moja smotana vprašanja :)

Hvala za branje in hvala še enkrat skupini Ljubim kozmetiko!



Comments