Stalnice - Kaj vedno znova kupim?

Vem, da bo marsikaj v tem zapisu zvenelo kot pokvarjena plošča, ampak to so moje stalnice - izdelki, ki jih vedno znova kupim, ki v takšni ali drugačni obliki so vedno blizu mene.
Hotela sem kako luškano slikico, ampak...To je to kar danes dobim od njega :)
  • Bourjois Healthy Mix korektor
Ni idealne barve zame, ampak vseeno ga redno kupujem že vsaj 6 let. Je eden izmed tistih korektorjev, k se obnesejo za podočnjake, nepravilnosti in sem ga že uporabljala kot "puder", tako da sem ga zamešala v vlažilno kremo. Swatch in primerjave z drugimi odtenki si lahko pogledaš na tej povezavi (klikni tu!).

  • Essence svičniki za ustnice
Ljubši so mi od Trend it up. Torej zakaj bi tele dala v stalnice? Nevem, ampak jih kupujem že skoraj 8 let. Barvna selekcija je bila še do pred kratkim kar skopa, ampak so super. Tu muc se strinja s tem. Brez skrbi, mu ne dovolim, da si brusi zobe na moji kozmetiki :)


  • Afrodita Aloe Vera hidratantna krema
Sestavine in ceno sem opisala v tem prispevku (klikni tu!). Imam istočasno dve, in obe sem uspela porabiti in bom šla sigurno kupiti novo. Lahka, ne masti, navlaži in ne draži moje kože. Uporabljam jo čez celo leto, super se mi obnese pod vsakim pudrom, ki ga imam in ne morem nič slabega reči o njej. Je pa to stalnica pri meni že 4 leta.


  • Bioderma Sensibio DS + La Roche Posay Cicaplast Baume
Ta dvojico sem kar skupaj dala, ker tole je moj SOS kit za izbruhe dermatitisa.  Sestavine, ceno in kako sta mi pomagala si lahko pogledaš v tem prispevku (klikni tu!). Trenutno ju nimam pri sebi, ker čakam da mi jih dostavijo - kupujem pa ta dva izdelka že sigurno 4 leta.

  • After Bite Xtra
Nimam pojma, kje se ga lahko kupi ali koliko stane :) Jaz moram biti komarjem neke vrste boginja h kateri se vsako sezono zgrinjajo v rojih. In izkazujejo mi svojo predanost s tem da me pikajo. Ta izdelek mi pomaga, da se mi zmeša od srbenja. Hvala mama, ker obnavljaš moje zaloge, že kar nekaj let! :)

Tu so vidne sestavine :)

  • Afrodita geli za tuširanje
Moja najljubša sta Raspberry Cream in Red Grapes. Nevem kaj bi lahko človek rekel revolucionarnega o milu za tuširanje, ampak vedno je eden ali drugi v moji kopalnici že kar nekaj let. :)
  • L'Occitane krema za roke - mini verzija.
Že od svojega prvega letnika na univerzi sem vedno imela eno izmed teh mini različič pri sebi. Ne bom povedala koliko let je že od mojega prvega letnika, ampak jih je že kar nekaj :)

  • Solea Krema
Kaj? Parafinska bomba, ki je polna točno vseh tistih sestavin, ki vedno govorim, da se jim moraš izogibat? Ja. Moja nona jo je imela v kopalnici odkar sem bila majhna punčka. In vonj te kreme me spominja na njo. Ne dam je nikoli niti blizu obraza, ampak si občasno namažen suhe pete ali komolce. To je zelo osebna stalnica, vem. Ne bi niti priporočala komu, da jo gre kupit. Moje none žal ni več, ampak jaz bom kupovala to kremo dokler jo bojo delali.

Hvala za branje, in lep teden še naprej! :)

Comments