IDUN Minerals Norskken tekoča podlaga - test in opis

IDUN Minerals je švedska znamka kozmetike, ki ima izdelke, ki so namenjeni občutljivi koži. Na Švedskem najdete njihove izdelke v lekarnah.

Na mojo veliko srečo sem prejela dva testerčka IDUN Minerals Norrsken Illuminating Foundation.
Ker sta testerčka bila darilo, sem si vzela kar nekaj časa za testiranje in sledi moje iskreno mnenje in nasveti za tiste, ki jih mika nakup. Podlago lahko naročite na strani www.kozmetika-moja.si.
Za 33 EUR dobite 30 ml tekoče podlage.

Imela sem samo eno težavo - odtenek Freja je pretemen zame. Za primerjavo sem ga slikala poleg Maybelline podlade, L'Oreal podlage in Bourjois korektorja. Za namene tega testiranja bomo ignorirali, da odtenek ni tapravi :)


Od leve proti desni: Maybelline Matte+Poreless v odtenku 110 Porcelain, IDUN Minerals Norskken v odtenku Freja, L'Oreal Infallible v odtenku 015 Porcelain.
Od leve proti desni: L'Oreal Infallible, Maybelline Matte+Poreless, IDUN Norskken.
Če bi morala opisati to tekočo podlago bi rekla:
- sijoč, svež finiš
- prekrivnost je nižja, ampak opazno izenači ten
- tekstura je zelo tekoča
- pigmenti so zelo fini, podlaga deluje skoraj prosojno.
- ni parfumirano, ampak ima nek blag vonj, ki se hitro porazgubi.
Levo: Bourjois Healthy mix korektor 51 Clair, desno: IDUN Minerals Norskken v odtenku Freja.

Sestavine: Aqua, Isononyl Isononanoate, Polymethyl Methacrylate, Cera Microcristallina, Glycerin, Octyldodecanol, Caprylic/Capric Triglyceride, Tocopheryl Acetate, Silica Dimethyl Silylate, Disteardimonium Hectorite, Vaccinium Vitis-Idaea Seed Oil – brusnično olje, Peg-30 Dipolyhydroxystearate, Octyldodecyl Xyloside, Phenethyl Alcohol, Mica, Magnesium Sulphate, Hydroxyethylcellulose, Caprylhydroxamic Acid, Disodium Edta, Helianthus Annuus Seed Oil – sončnično olje, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract  - rožmarinov izvleček, +/- C.I. 77891, C.I. 77492, C.I. 77491, C.I. 77499

Zakaj sem si želela preizkusiti njihovo podlago? Iskala sem naravno podlago, ki mi bo dala izgled zdrave kože in ne bo povrzročala draženja. Prejšnje leto sem kupila Alverde Professional Serum tekočo podlago v upanju, da mi bo izpolnila te želje. Žal, že po parih urah se izbruhila v tipičnih bunkicah, in izgledala sem kot da imam vosek na obrazu :(

IDUN Norskken mi ni poudarila por in drobnih gubic, koža izgleda zdravo, sijoče, še vedno so vidne moje pegice in tudi če ne fiksiram s pudrom v prahu, se tekoča podlaga ne nabere v smejalne gube. Na moji koži zdrži brez težav okoli 6 ur. Po treh urah dodam malo matirnega pudra in ublaži sijaj. Vem, da piše na strani "izredna prekrivnost", ampak jaz se s to trditvijo ne strinjam. Ta podlaga bo prekrila manjše nepravilnosti, bo ublažila rdečičo in izenačila ten. Če imaš veliko nepravilnosti lahko še vedno brez težav nosiš to podlago, ampak potrebuješ korektor z dobro prekrivnostjo.
Takoj po aplikaciji brez matirnega pudra.
Za aplikacijo so se mi najboljše obnesli prsti in/ali Real Techniques Expert Face čopič. Veliko uporabnic, ki so navajene na silikonske podlage, bi mogoče rekle, da je nanos težaven ali pa da se ne razmaže z lahkoto. Podlaga je naravna, in nima silikonov not in posledično sem potrebovala malo več časa za zabrisovanje. Meni to ne predstavlja nobene težave, ker sem zadovoljna s končnim rezultatom.
Okoli 3 ure po aplikaciji.
Opažanja:
- Na sumu imam, da se ta tekoča podlaga se ne razume s kemičnimi filtri. Nastane podobna situacija kot pri Lily Lolo, ker se nekako čudno nabira in ločuje. Ko sem pa preizkusila z Clinique mineralnim sončnim losjonom je izgledalo super.
- Če sem uporabila The Ordinary EUK 134 nisem imela tako lepega rezultata. Ker je EUK precej oljnate teksture je potem to bilo čisto preveč enega vlaženja in olja. Podlage potem sploh ni bilo mogoče fiksirati, tudi če sem uporabila konkretno količino pudra v prahu.
- Če sem v uporabila The Ordinary Niacinamid + Zinc v jutranji negi je bila podlaga bolj obstojna.

Torej, komu priporočam?
 Vsem, ki:
- imajo suho kožo ali normalno,
- želiš sijoč, "dewy" izgled,
- imajo občutljivo, reaktivno kožo.
- ne prenašajo dobro parfumov, silikonov, alkohola in mineralnega olja.
- imajo zrelo kožo ali pa drobne gubice.
- iščejo naravno, vegansko kozmetiko.
- nosijo pogosto tekoče podlage in iščejo koži bolj prijazno opcijo.

6 ur po aplikaciji: dodala malo matirnega pudra.
Komaj čakam, da bojo na voljo še drugi odtenki. Odtenek Freja je četrti po vrsti, kar mi daje upanje, da bojo drugi, svetlejši odtenki primerni tudi zame in druge Sneguljčice.

Hvala za branje in lep dan še naprej!









Comments