IDUN Minerals maskare - MAGNA, EIR in MAGNA VOLUME

Na moje veliko veselje sem dobila kar 3 vzorčna pakiranja maskar IDUN Minerals. Vem, da so maskare stvar osebne preference, ampak vseeno rada prebiram mnenja in ocene, ker sem vedno na lovu za popolno maskaro :)
Se spodobi, da uporabim punco za modela :)
Najprej naj za orientacijo opišem moje naravne trepalnice:
- zelo svetle
- precej privihane (nikoli nisem uporabljala vihalca trepalnic)
- precej dolge
- redke
- tanke.
Torej, dobra maskara je zame tista, ki bo dala volumen in gostoto, brez grudic, se mi ne bo packala, drobila in ne bo dražila oči.
Od leve proti desni: EIR, MAGNA Lenght, MAGNA MAX
 EIR ultimate volume, buildable, care
Od vseh treh ima največjo ščetko. Grlo embalaže je ozko, tako da ni veliko odvečnega produkta na sami ščetki. Ščetine so naravne in razporejene spiralno.
Ni zelo "mokra" maskara, kar je meni osebno všeč. EIR maskara se dobro plasti, se ne lepi v grudice in kljub celodnevnemu nošenju nisem opazila nobenega drobljenja pod vekami. Zelo lepo loči trepalnice.
EIR maskaro bi priporočila puncam, ki imajo že naravno lepe trepalnice, in jim je všeč bolj naraven izgled. Ta maskara mi je sploh všeč ker je bolj "suha" in posledično mi nič ne zlepi trepalnic skupaj.


MAGNA (rdeča) Instant max volume, definition, care
Ščetka je v obliki banane, ščetine so naravne in razporejene homogeno po celi ščetki. Ob odpiranju je malček odvečnega produkta na konici ščetke. Menim, da bi ta maskara bila všeč veliki večini punc. Lepo loči trepalnice, jim da kar precej volumna in dolžine. Prav tako nisem opazila nobenega drobljenja in sprijemanja, je zelo dolgo-obstojna.
MAGNA (rdeča) maskaro bi priporočila puncam, ki potrebujejo maskaro, ki bo dodala volumen in dramo. Ta maskara mislim, da bo super za punce, ki pogosto nosijo ličila na očeh.



MAGNA (srebrna) instant volume, length, care
Ščetka je tanjša, podolgovata s plastičnimi ščetinami. Veliko produkta je na ščetki, ko jo vzameš iz embalaže. Drugače pa je zelo dolgoobstojna, se ne drobi in ne draži oči. Jaz sem morala ščetko obrisati v papirnat robček, saj je bilo preveč produkta za moje tanke trepalnice.
MAGNA (srebrna) maskaro bi priporočila puncam, ki imajo gostejše trepalnice in iščejo maskaro za podaljšanje trepalnic.


Vse tri maskare so super. Predvsem me je presenetila obstojnost teh maskar. Kljub temu da so naravne, se ne drobijo, se niso packale niti v poletni vročini in so izgledale lepo cel dan.

Vem, da cene niso drogerijske. Ampak če ti drogerijske maskare dražijo oči, bi ti priporočila da si pogledaš IDUM Minerals maskare. V spletni trgovini www.kozmetika-moja.si imaš možnost nakupa testerjev in menim, da se definitivno izplača. Povrh vsega imajo pa še druge maskare - mislim, da se najde nekaj za čisto vsako. Iskreno uporabljam vse tri maskare, glede na izgled, ki sem si ga izbrala za tisti dan. Ampak čisto potiho....mislim, da je rdeča MAGNA moj favorit. :)
Sem zelo vesela, da sem jih dobila priložnost preizkusiti in bom sigurno kupila full-size.


Ona si je že izbrala svojo najljubšo, kaj pa ti?

Hvala za branje in lep dan še naprej! :)

P.S.: testerji trajajo presenetljivo dolgo časa, in so nadvse super za potovanja ali pa za v torbico. ;)

Comments