NYX Total control 05 Light - ocena

Tokrat spet opis in ocena podlage, ki je kočno na voljo tudi pri nas - NYX total control. Jaz sem svojo dobila že za rojstni dan (hvala, Ana :*) in sem imela kar nekaj časa na voljo za pravičen preizkus.

Pri nas jo lahko kupite na www.licila.si, kjer boste za 13 ml odštele 15,99 EUR. Nabor odtenkov je precej širok, in tokrat z veseljem povem, da imajo tudi zelo zelo svetle odtenke.

Jaz imam odtenek 05 Light, ki je svetel s hladno-nevtralnim podtonom. Zame je še vedno malo preveč breskvast in rahlo pretemen, ampak ni zelo opazna razlika. Podlaga obljublja satenasto-mat zaključek s nadgradljivo prekrivnostjo. Tekstura podlage je izjemno tekoča in silikonasta. Vonj je komaj zaznaven. Embalaža je steklena, majhna in zelo priročna za majhne torbice in potovanja.
Prekrivnost - nekje srednja?
Škoda mi je samo, da je razmerje med ceno in količino neugodno. Rok trajanja je 24 mesecev po odprtju embalaže, ne vidim razloga, čemu manjša količina?

Sestavine:
Cyclopentasiloxane, Water/Aqua/Eau, Glycerin, Vinyl Dimethicone/Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Propylene Glycol, PEG-10 Dimethicone, Isododecane, Dimethicone, Phenyl Trimethicone, Polymethyl Methacrylate, Triethoxycaprylylsilane, Trimethylsiloxysilicate, Propylene Carbonate, Disteardimonium Hectorite, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol. MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR (+/-): Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499).

Nanos čez cel obraz. Čez par minut se podlaga usede in postane precej mat.
Jaz bi rekla da mi je prva plast nanosa dala srednjo prekrivnost in satenast zaključek. Osebno sem jo najraje nanesla kar s prsti, ker gobice in čopič so jo takoj popile. In po pravici povedano, pri 13 ml bi podlage takoj zmanjkalo. Podlaga ni poudarila por, ampak se je prijela malček na dlačice in par suhih luskic. Zelo mi je všeč tanka in tekoča tekstura, ampak je opazna na koži. Podlaga ne izgleda "cakey" ali maskasto, izgledam pa netipično mat in zelo enakomerne, zglajene polti. Opazila sem malo nabiranja v smejalne gube po 2,5 urah, ampak nič kar se nebi dalo popraviti s prstom :)
Primerjava z drugimi odtenki. Od leve proti desni:
Maybelline fit me korektor 05, L'Oreal Infallible Stay Fresh podlaga 015 Porcelain, NYX total Control 05 Light

NYX total control najraje fiksiram z Paese Rice Powder pudrom v prahu (opis in slike na tej povezavi). Trenutno je moja koža mastna po T-coni s bolj suhimi lici in podlaga je zdržala brez težav 5 ur. Tudi ko sem dala matirni puder čez po 3 urah se ni nič "skejkal". Ampak vse kar je šlo čez 5 ur, se je pa podlaga začela ločevati in izginjati iz mojega obraza.
Tukaj sem še nanesla zaključni puder in ostali makeup.
5,5 ur po nanosu. Ja, malo sem pretiravala z rdečilom :D
Žal nisem našla načina, kako bi ta podlaga izgledala lepo s sončno kremo. Še največ sreče sem imela s Clinique body lotion (več si lahko prebereš na tej povezavi) - ampak sem mogla dolgo časa čakati da se losjon posuši, pa podlaga se je razpadla občutno prej. Niti izdatni nanosu pudra v prahu in kamnu niso pomagali. Če sem poštena, NYX podlago raje nosim za popoldan/zvečer, ali pa želim izgledati zelo urejeno in izpopolnjeno in vem, da ne bom izpostavljena soncu. Če ima katera to NYX podlago in je našla sončno kremo s katero dobro sodeluje, mi lepo prosim javi! :)

7 ur po nanosu in takoj po intenzivni telovadbi :)
Torej, NYX total control tekočo podlago priporočam vsem,ki:
- imajo normalen/kombiniran/masten tip kože,
- nimajo veliko suhih predelov in veliko dlačic po obrazu,
- želijo satenast/mat zaključek,
- iščejo srednje prekrivno podlago.
- imajo radi/jih ne motijo zelo silikonaste podlage.
- nimajo veliko globokih gubic.

Moj partner je še najbolje opisal to podlago, ko je rekel, da bi bilo to za poslovne ženske. Koža deluje napudrano, ampak zelo "spolirano" in urejeno. Z veseljem jo bom še nosila, sploh za take prilike.

Hvala za branje in lep dan še naprej! :)





Comments