Izdelki, ki so me pozitivno presenetili - IDUN Minerals

Moram se toplo zahvaliti trgovini Kozmetika moja za tako prijetno razvajanje. Ko sem prejela paket, sem bila najprej šokirana od veselja. Kaj je lahko lepšega, kot da dobiš v dar škatlo polno kozmetike? Jaz tudi ne vem :)
Ampak med škatlico zakladov so bili trije izdelki, za katere me je bilo pa kar malo strah. Črtalo za oči, lipgloss in pena za obraz. Nisem vedela kaj pričakovati, ampak sem zelo vesela da sem tem izdelkom dala priložnost.
Spodaj opisane cene so redne. AMPAK do konca avgusta poteka akcija na strani www.kozmetika.moja.si, kjer lahko čisto vse izdelke dobite s 40% popustom. :)
Obljubim, da je bila modelka poplačana z izdatno dozo priboljškov :)

Prvi izdelek: LIP GLOSS
Resnici na ljubo, okoli leta 2000, ko so bili Lancome Juicy Tubes največji hit sem jaz ugotovila, da ne maram lipglossa. Ni mi všeč da se lepijo, migrirajo naokoli po obrazu in potem izgleda, kot da se slinim. Da niti ne omenim groznih okusov in vonjev.

Po nekaj letih norije z mat šminkami moram reči, da sem mi je kar všeč ta look.
IDUN Minerals lipgloss se ne lepi se, nima okusa, vonj je pa zelo nežen, naraven. Zelo je udoben za nošenje,skoraj kotda imam olje na ustnicah. Priporočam, ampak jaz ga lahko nosim samo s spetimi lasmi :) Ta lipgloss me je iskreno presenetil in razvesilil do te točke, da sem si spet začela ogledovati lip glosse in razmišljati, katero barvo dodati v mojo zbirko.

Materialni dokaz o dolžini las, ki je rahlo nepriročna za nošenje lipglossa :)
Pa še dodaten dokaz da nisem samo lebdeča glava, ki nadleguje svoje mačke :)
Sestavine:
PolIBUTEN, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Mica, Oktildodekanol, Silica Dimethyl Silylate, Hydrogenated Castor Oil – hidrogensko ricinusovo olje, Tocopheryl Acetate, Phenethyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Rubus Chamaemorus Seed Oil – olje robidnice, +/- C.I. 77891, C.I. 77491, C.I. 42090, C.I. 77492, C.I. 45410, C.I. 77499ed Oil, [+/-] C.I. 77891, C.I. 77491

Cena je 12 € za 1,3 ml (mini verzija). Polna embalaža je 18€ za 6 ml.

Drugi izdelek: ČISTILNA PENA
Ko sem bila najstnica sem bila sigurna, da če se stvar ne peni, potem ne deluje.Ampak večina pen niso primerne za nežno kožo na obrazu. Zato sem imela predsodek, priznam. Ampak sem se motila, in z veseljem vzamem nazaj svoje besede :)

IDUN Minerals Cleansing Foam  se ne peni sama po sebi, ima mehanizem v pumpici, ki ti čistilo speni. Nekako tako kot tisti pripomočki, ki ti spenijo mleko :)
To čistilo je neverjetno nežno. Pritisnem si eno dozico na roko, vmasiram in sperem. Kože mi niti malo ne izsuši in ampak odstrani brez težav ličila iz obraza in vek. Glede na to, da ni najcenejše čistilo v mojem arzenalu, ga imam najraje kot drugi korak v čiščenju, ker mi ga je škoda za odstranjevanje sončne kreme in pudra :)
Uporabljam ga vsak dan, zjutraj in zvečer. Zvečer kot drugi korak v čiščenju, zjutraj pa kot edini čistilec. Toplo priporočam vsem!

Sestavine:
Aqua [Water], Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Glycereth-2 Cocoate, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoamphoacetate, Phenoxyethanol, Malic Acid, Sodium Chloride, Sodium PCA, Benzoic Acid, Sodium Hydroxide, Dehydroacetic Acid, Magnesium PCA, Manganese PCA, Zinc PCA, Potassium Sorbate.
Cena za 150 ml je 23€. Ja vem, ni najcenejši čistilec za obraz, je pa presneto dober in traja zeloooo dolgo.


Tretji izdelek: TEKOČE ČRTALO ZA OČI
Nikoli jih nisem uporabljala. Tistih klasičnih, v tubici s tankim čopičem. Vedno sem se bala, da nimam dovolj mirne roke in da se bom zmotila in da se mi bodo spackali. In verjetno da nikoli nebi sama kupila. Ko sem pa dobila IDUN Minerals tekoče črtalo, sem si rekla:" OK, dajmo poskusiti."

Ta linija ostane nedotaknjena tudi v poletni vročini.
BTW: če katero zanima opis in ocena pudra, ki ga imam na obrazu - pride kmalu!


To tekoče črtalo se bo posušilo v mat finiš, ki bo čisto črn in bo zelo, zelo obstojen - preživi tudi vročino in vodo. Ja, potrebuješ mirno roko, ampak če se ti solzijo oči od kakih drugih tekočih črtal - toplo svetujem, da si ogledaš tega! :)
EKSTRA NASVET: če se ti slučajno črtalo spacka, ker si prehitro pomežiknila ali pa se ti je roka zatresla - brez panike! Počakaj, da se črtalo v celoti posuši. Vzami suho palčko za uho ali pa ščetko za obrvi in nežno odkrtači stran packo. Tekoče črtalo ne gre stran z vodo, ampak ker se strdi v kompaktno maso (če si kdaj uporabljala "tubing" maskare, veš o čem govorim), ga lahko odstraniš na tak način :)

Sestavine:
Hydrogenated Jojoba Oil – jojobino olje, Mica, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrogenated Vegetable Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil – olje jojobinih semen, Butyrospermum Parkii Butter – karitejevo maslo, Canola Oil – repično olje, Sclerocarya Birrea Seed Oil – marula olje, Candelilla Cera – kandelila vosek, Glyceryl Caprylate, Copernica Cerifera Cera – karnauba vosek, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, +/- C.I. 77891, C.I. 77492, C.I. 77491, C.I. 77499


Cena za 1.14 grama je 20 €.

Če te je kdaj mikalo preizkusiti IDUN Minerals izdelke, potem imaš še dober teden na voljo za izkoristiti akcijo ;)
Si že preizkusila kak IDUN Minerals izdelek? Bi mi priporočila še kaj drugega za preizkusiti?

Hvala za branje in lep dan še naprej!





Comments