Missha Porefection BB cream - opis in ocena

Porabila sem svojo Missha Signature Complete BB kremo (celoten opis in ocena na tej povezavi). In to praktično celih 45 gramov produkta, kar je precej impresivno. In ja, lahko bi kupila spet isto, ampak to ni zelo zabavno :) torej, na www.salma.si sem naročila Missha Porefection v odtenku 01 Light Beige. Odštela sem 16,24 EUR za 30 ml.



Tekstura je precej gosta, kremasta. Ima rahel, "pudrast" vonj. Prekrivnost je dobra, srednja-visoka, finiš pa satenast, rahlo "dewy".
Missha Porection BB krema je nekoliko oksidirala na moji koži. To ne pomeni, da bo na vsaki koži, ker je to odvisno od kemije vsakega posameznika. Ni nič tragičnega, ampak povleče nekoliko bolj breskvasto
Kot metoda nanosa so se mi najboljše obnesli prsti in tapkanje. Obstojnost je srednja, na moji občutljivi, mešani koži je zdržala do 6 ur, razen na mestih, ker sem se dotaknila kože.
Od leve proti desni: Missha Porefection 01, Maybelline Matte&Poreless 110, Missha Signature Complete v odtenku 13

Sestavine:
Water, Titanium Dioxide, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Glycerin, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Cyclohexasiloxane, PEG-10 Dimethicone, Niacinamide, Pentylene Glycol, Synthetic Fluorphlogopite, Iron Oxides, Zinc Oxide, Magnesium Sulfate, Phenoxyethanol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Tribehenin, Triethoxycaprylylsilane, Dimethicone Crosspolymer, Iron Oxides, Aluminum Hydroxide, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Stearic Acid, Iron Oxides, Disteardimonium Hectorite, Ethylhexylglycerin, Fragrance(Parfum), Adenosine, Disodium EDTA, Silica, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Silica Dimethyl Silylate, Vinyl Dimethicone/Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, HDI/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Butylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Carica Papaya (Papaya) Fruit Water, Aloe Barbadensis Leaf Water

Preizskusila sem sledeče Misshine BB kreme: Perfect Cover, Signature Complete in sedaj še Porefection. Če bi jih primerjala med sabo bi rekla da ima
- Porefection zelo podobno prekrivnost kot Perfect Cover
- bolj "mat" kot Perfect Cover in Signature complete. Čeprav po pravici povedano, ni niti slučajno mat brez matirnega pudra.
- je edina od treh, ki ima rumenkast podton.
- je edina od treh, ki se jo lahko zadovoljivo fiksira s pudrom v prahu in matira čez dan. Ampak raje ne je potapkat s matirnim lističem, ker si jo boš dobesedno "odlimala" stran.
Samo primer + BB krema. Poudarjene so gube okoli ustnic in čela. In ko imam samo kremo sploh niso tako očitne.

Moja izkušnja/mnenje?
  • Ta BB krema ne sodeluje lepo s nobeno mojo sončno kremo. Vse še poslabšajo izgled teksture kože, se ločuje, useda v gube in masti. Potem sem poskusila fiksirati s pudrom v prahu. Paese Rice Powder je moj najljubši (daljši opis najdeš na tej povezavi). Zmatira, zgladi in podaljša obstojnost. In dejansko zmatira tudi to BB kremo in podaljša obstojnost za kako uro ali dve, ampak izgledam čudno voskasto. In če nanesem dovolj pudra v prahu, da zgladi teksturo - potem izgledam čez 2 uri stara 95 let.
Nanos s A'Pieu Pure block sončno kremo. Okoli nosa in brade se opazi čudno teksturo.
  • Boljše rezultate sem dobila, ko sem to BB kremo uporabljala samo čez vlažilno kremo. Ampak jaz uporabim zelo majhno količino kreme, kar pomeni, da bi praktično hodila čez dan brez UV zaščite, kar ni sprejemljivo.
Brez sončne kreme + malo primerja. Fotografija je bila posneta 3 ure po nanosu.
  • Odtenek ni idealen zame, je rahlo pretemen + oksidacija in postane zelo hitro očitna razlika med mojo glavo in preostankom telesa. Če pa dodam še Maybelline Fit Me korektor v odtenku 05 je celoten efekt nekoliko boljši.

Večkrat ko preizkušam kako novo podlago vprašam za mnenje mojega partnerja. Moj dragi ima očala in slabo vidi. Meni so všeč pudri, ki izgledajo praktično nezaznavno. Če jih ON opazi, potem nikakor nebom preslepila nobenega, da sem se zbudila s tako kožo. :)
Podal je temeljito in poglobljeno oceno:
"Nad ustnico izgleda kot da imaš moko. Puder izgleda, kot da se ti je nabral med celicami kože. Izgledaš kot voščena lutka tiste Kardashian....Ne, Melanije. Na daleč sicer izgleda OK, ampak na blizu pa ne izgleda lepo. Čeprav so mi pa tvoje očke zelo všeč."
Po 6 urah nošenja. Okoli nosnice se vidi kako je v celoti izginila BB krema. Na tej točki je moj dragi dodal svoj komentar :)

Komu bi jo priporočila?
Nekomu, ki:
- ima še mlado, neteksturirano kožo
- ima bolj masten tip kože, (pomaga pri izločanju sebuma čez dan),
- išče BB kremo z bolj rumenim podtonom
- nekomu, ki nima suhe/dehidrirane kože (ta BB krema včasih poudari suho kožo)




Menim, da bi bila super navdušena nad to kremo, če bi jo imela ko sem bila najstnica/v zgodnjih 20-ih. Ampak sedaj pa enostavno je preveč dela z njo. Iskala sem BB kremo za vsak dan, ki si jo lahko dobesedno namažem na obraz in grem skozi vrata. S to kremo ne morem nositi sončne kreme, moram korigirati odtenek in čeprav je obstojnost dobra, mi ni všeč, da se mi zdi, da izgledam dehidrirano.

Hvala za branje in lep dan še naprej! :)


Comments