Opis in ocena - Akamuti - razvajanje z naravno kozmetiko!


Kar nekaj časa nazaj sem si privoščila malo raziskovanja Akamuti izdelkov. Naročila sem jih na strani kozmetika-moja.si.

Najprej bom opisala svoje izkušnje z maskami. Obe maski imata enako plastično embalažo v kateri je 25 gramov maske v prahu. Cena maske je 2,90 EUR, kar je zelo ugodno. Maske ne porabiš veliko, zato ti bo trajala kar nekaj časa.
Sestavine - maska z vrtnico:
Kaolin Rosa Damascena (Rose Powder) - prašek vrtnice, Althea Officinalis (Marshmallow) - marshmallow prašek, Anthemis Nobilis (Roman Chamomile) - prašek kamilice

Sestavine - Neem maska:

Kaolin (Sundried Green Clay) - zelena glina, Azadirachta Indica (Neem) Powder - neem prašek, Emblica Officinalis (Amla) Powder - amla prašek


Uporaba je zelo preprosta, čeprav mogoče ne najbolj priročna. V posodico zmešaš prah z vodo in naneseš na obraz. Moj nasvet je, da si najprej daš polovico čajne žličke maske v posodico in potem čisto po malo dodajaš vodo. Jaz sem si prvič dodala čisto preveč vode, in posledično sem potem mogla dodajati še več prahu... - in potem sem imela masko namazano do dekolteja :)

Vrtnična maska je namenjena razdraženi in problematični koži. Nisem opazila kakega dramatičnega efekta, ampak tudi ni bilo nobenega draženja (kar je pri moji koži precej pogosto).
Neem mineralna maska je namenjena mastno/problematično kožo. Ta maska pa se je zelo prilegla na tiste dneve, ko je moja koža bolj masti in deluje "nečista" - par zamašenih poric in podobno.

Osebno ne uporabljam pogosto maske - zame je bolj trik v ritualu in sproščanju (in strašenju hišnih ljubljenčkov in fanta). Obe maski ne dražita moje občutljive kože, po uporabi je koža prijetna. Ni za pričakovati dramatičnih učinkov, ampak so zelo prijetne za uporabo. :)

Akamutijev čistilec s sladko pomarančo pa je definitivno favorit! Diši zelo lepo, tekstura ni čisto gladka, ampak nima nobenih trdih delcev. Je odličen za obrazno masažo, in ga imam najraje kot jutranje čistilo ali pa ko čutim, da potrebuje moja koža ekstra nego in razvajanje.

Sestavine: Sweet Almond Oil (Prunus dulcis) - mandljevo olje, Organic Extra Virgin Olive Oil (Olea europa) - olivno olje,  Organic  Beeswax (Cera alba) - čebelji vosek, Organic Sweet Orange Essential Oil (Citrus aurantium) - pomarančno olje, Geranium Essential Oil (Pelargonium graveolons) - olje geranije, Myrrh Essential Oil  (Commiphora myrrha) olje mire.   Limonene* Citronellol* Geraniol* Linalool* Citral*

To čistilo se ne bo emulsificiralo, kar pomeni, da potrebuješ mokro brisačko za spiranje ostankov čistila (enako kot pri Lush Ultrabland - tukaj je opis in ocena). Po umivanju je koža neverjetno mehka in prijetna na otip. Toplo priporočam vsem, ki bi si želele preizkusiti kremne čistilce! :)
In nazadnje je tu še olje riževih otrobov. Nisem imela visokih pričakovanj, kar se tiče uporabe na obrazu, ker sem ga primarno kupila za moje lase. Pa vendar me je radovednost premagala in sem ga preizkusila tudi na obrazu.
Na moje veliko veselje se po več poskusih niso nikjer pojavili mozoljčki, koža pa je bila lepo mehka. Priporočam za suhokožke, mogoče tudi tiste, ki jim sedaj čez zimo nagaja suha koža.
Lepo se obnese tudi za masažo, ali pa kot nočni tretma. Glede na zelo velikodušno količino v embalaži sem prepričana, da mi bo trajalo kar nekaj časa.

Hvala za branje in lep dan še naprej! :)







Comments