Revolution Conceal&Define korektor - malo drugačno mnenje..?

Medtem ko sem planirala moj prispevek o enojnih senčkah, sem se spomnila na svoje korektorje in na to, kako imam večino časa napacano po obrazu izključno korektor.
Prijazno opozorilo: prispevek je kar dolg, tako je pred nami kar nekaj branja :)

Ker sem toliko slišala o Revolution Conceal&Define korektorju in zelo širokem izboru odtenkov, sem se vdala skušnjavi in si enega privoščila. Kupila sem odtenek C2 (ker C1 niso imeli). Za okoli 6 EUR dobiš 4 grame produkta, kar je relativno OK razmerje med ceno in količino.
Vem, da sem pozna kar se tiče opisov in ocen. Večino ocen, ki sem jih prebrala, so razdeljene v dva tabora:
- ene ga absolutno ne marajo, ker jim je grozljivo presuh, mat, in poudari vsako gubico.
- druge ga naravnost obožujejo in dobesedno uporabjajo namesto tekoče podlage in to v tako velikih količinah, da je Revolution izdal Supersize verzijo.

Ta prispevek ni za tiste, ki imajo že rade ta izdelek :)
A uganete, koliko korektorja imam dejansko na obrazu? :)
Sama sem najprej bila v prvi kategoriji, kjer sem seveda nanesla zajetno količino na obraz, ki ni več star 16 let in izgledala sem grozno. Stvar se nekako sprijemala sama nase, videle so se gube, ki sploh vedla nisem da jih imam, izgledala sem kot krokodil, ki se je oblekel v človeka.

Kljub začetni polomiji, ga sedaj zelo rada uporabljam. Ampak ne na način, kot ga lahko opazujemo po Youtubu in Instagramu. Izdelek bi premerjala s bolj dostopno verzijo Vichy Dermablend (nisem preizkusila Vichy,ampak po namenu uporabe, sklepam, da ba bi lahko bila primerljiva).
Ta korektor je zelo pigmentiran, gost in dolgo obstojen. Se posuši in je do neke mere vodoodporen. Kar ga naredi super za prekrivanje nepravilnosti in mozoljčkov.

Moje iskreno mnenje?
Večina ljudi uporabi čisto preveč produkta. Za nekaj celoštevilskih faktorjev preveč.

Količina za prekrivanje nepravilnosti na celem obrazu:manj kot zrno riža izdelka. In še mi bo ostal višek produkta na roki.
Clinique + TO sončne kreme kot podlaga in Conceal&Define korektor na polovici obraza.

Nanesem samo na nepravilnosti in absolutno ne na večjo površino, zato ker ima tako mat finiš, da poudari vsako drobno gubico. Okoli oči pa samo v notranji kot, kjer ni veliko gubic in na splošno ni veliko premikanja kože.
Fiksirano s Paese riževim pudrov. Se opravičujem za moje tragične obrvi :(

Ampak ker sem ugotovila, da s takim načinom uporabe nebom NIKOLI porabila cele tube, sem se imenu znanosti odločila za preizkus:
KAJ PA ČE GA NANESEM NA CEL OBRAZ?

Nanesla sem svoj Clinique losjon SPF 30 v normalni dozi in še za zrno graha The Ordinary Sunscreen SPF 30. Clinique losjon se nikoli zares ne posuši, medtem ko The Ordinary Sunscreen se posuši in to precej hitro.
Po nanosu sončne kreme je moj obraz precej moker in spolzek na dotik. Čez sem nanesla za 2 zrni riža Revolution Conceal&Perfect. Ta količina je bila dovolj za prekriti za vse kar mi je padlo na pamet.
Količina za cel obraz.
Po nanašanju na celoten obraz + ekstra nanos na nepravilnosti.
Postopek za nanašanje je zelo specifičen: nanesla sem s pomočjo majhnega čopiča in natapkala s prsti (sredinec in prstanec). Najraje imam prste, ker sem lahko sproti obrisala višek korektorja na prstu v robček in tako je efektivno še manj produkta pristalo na mojem obrazu.Nanašala sem v majhnih conah. Kombinacija sončne kreme in losjona omogoča malo več časa za zabrisovanje in tanjši nanos korektorja. Čez nekaj časa se začne korektor sušiti in se lepi sam nase in potem spet izgleda slabo.
Dokončan makeup.

Naj pripomnem: fotografija se zelo lepo, v resnici pa je še vedno precej "očitno", da sem namazana :)
Fiksirala sem s Paese riževim pudrom s velikim čopičem, tako, da sem natapkala puder po obrazu zelo nežno, ker če preveč divje nanašaš puder se podlaga "dvigne" in potem je to nemogoče popraviti.

5 ur kasneje. Zamenjala sem šminko :P Dlje od tega izgledam samo progresivno bolj maskasto in dehidrirano :)
Ne izgleda slabo, vsaj po mojem mnenju. Clinique losjon je pomagal, da se nisem čisto presušila in skejkejkala, ampak kljub vsemu sem izgledala rahlo dehidrirano okoli nosu po 4 urah. Žal ni bilo možno osvežiti makeupa, čim sem poskusila dodati še več kamna v prahu, ampak pa karkoli zablendati se je vse skupaj razpadlo še bolj.

Ironično je, da menim, da je to dober produkt, ampak absolutno ni enostaven za uporabo. Možno je doseči lep učinek na koži, ampak je zelo zamudna aplikacija in terja kar nekaj potrpežljivost in zabrisovanja.

A bi ga priporočala? Da, ampak osebam, ki so mogoče iskale nekaj podobnega kot Dermablend, ampak niso imele sreče s ponujemu odtenki. Predvsem pa priporočam uporabo v zelo majhnih količinah :)

Torej, če ga imaš doma, da si že skoraj obupala nad njim, mogoče imaš sedaj idejo, lahko vseeno porabiš izdelek, tako da nisi vrgla stran denarja.
Hvala za branje in lep dan! :)



Comments