Opis in ocena - Neutrogena T-Gel, Afrodita Karotin vlažilna krema, Afrodita Clean up hydro tonik

Malo krajši prispevek - 3 izdelki, 2 porabljena in en skrit zaklad!
Ta pogled <3

Zdi se mi, kot da se mi je čez noč začelo lupiti lasišče. Videti so bili ogromni kosmi kože, lasišče me je srbelo in večino časa sem se praskala po tilniku ali temenu. Čudovito,vem.
Preizkusila sem večino drogerijskih in lekarniških šamponov, ki so na voljo. Ampak brez večjega učinka.

Neutrogena T-Gel sem preizkusila slučajno, na priporočilo Caroline Hirons. V videu je omenila, da je njen sin imel podobne težave in da je to edini proizvod, ki mu je pomagal. In na tej točki, sem si tudi sama mislila, da nimam več kaj izgubiti. Naročila sem ga na www.salma.si.
Za 125 ml sem odštela 7,60 EUR. Ni najbolj poceni, ampak sem kupila že veliko dražje.

Sestavine/ingredients:
Aqua, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Cocamidopropyl Betaine, Salicylic Acid, Sodium Chloride, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, Polyquaternium-22, Piroctone Olamine, Sodium Sulfate, Hexylene Glycol, Dichlorophenyl Imidazoldioxolan, Coconut Acid, Linoleamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Propylene Glycol, Disodium EDTA, BHT, Tocopheryl Acetate, Sodium Citrate, Ethylparaben, Methylparaben, Propylparaben, Phenoxyethanol, Parfum, Geraniol, Citronellol, Linalool, Limonene, Hydroxycitronellal, CI 19140, CI 16035, CI 42090.


Šampon uporabljam več kot en mesec. In v tem mesecu se je prvič zgodilo, da lahko preživim dva dni brez da me srbi glava. Če se spotim po tilniku, se še vedno pojavi srbečica čez par ur. Prhljaj je praktično izginil. Ne sneži več iz moje glave, medtem ko si češem lase.
Ne morem trditi, da bo to rešitev za vsakega. Ampak je pa vredno poskusiti, sploh če ni nič drugega delovalo.

Afrodita Karotin vlažilna krema. Kupljena povsem slučajno, ker sem hotela preizkusiti še kaj drugega razen moje standardne Aloe Vera kreme. Cena za 50 ml je 7,80 EUR.
Izredno lepo navlaži, super se obnese pod ličili in predvidevam, da bi za veliko večino kož bila super. Ampak najraje sem jo pa uporabljala skupaj z The Ordinary EUK 134 serumom. EUK sam po sebi mi sploh ni bil prijeten za uporabo. Ko sem ju zmešala skupaj pa je bil zelo prijeten in dejansko sem opazila razliko v navlaženosti kože in videzu drobnih gubic. Ni bil instanten efekt, ampak v 3 tednih je bilo opazno izboljšanje.

Sestavine/Ingredietns:
Aqua, Dicaprylyl Ether, Glycerin, Isohexadecane, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Decyl Oleate, Pentylene Glycol, Glyceryl Stearate, Propylene Glycol, Mimosa Tenuiflora Bark Extract, Leucine, Valine, Tyrosine, Arginine, Lysine, Methylparaben, Propylparaben, Helianthus Annuus Seed Oil, Persea Gratissima Oil, Vigna Aconitifolia Seed Extract, Sodium Citrate, Chlorophenesin, Cyclomethicone, Cyclopentasiloxane, Cetearyl Ethylhexanoate, Squalane, Dimethiconol, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Oenothera Biennis Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Isostearic Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Isopropyl Myristate, Phenoxyethanol, Phenylethyl Alcohol, Ceramide 3, Beta-Carotene, Daucus Carota Sativa Root Extract, Glycine Soja Oil, Tocopherol, Allantoin, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Citric Acid, Ethoxydiglycol, Butylene Glycol, Althaea Officinalis Root Extract, Glucose, Lactic Acid, Caramel, Rosmarinus Officinalis Extract, Brassica Campestris Seed Oil, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Parfum, Dimethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Diazolidinyl Urea, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Sulfite, Ethylparaben


Afrodita Clean Up Hydro tonik. Cena in sestavine si lahko pogledaš v tem prispevku (KLIK!)
Porabila sem ga čisto do konca in ga priporočam. Najraje sem ga uporabljala tako, da sem si po čiščenju pošpricala obraz in medtem, ko je bila koža še mokra in vlažna nanesla gor The Ordinary Matrixyl serum. Porabila sem veliko manj Matrixyla in kožo mi je zelo lepo navlažilo.

Hvala za branje, upam da uživaš v poletju! :)

Comments