Opis in ocena: Natura Siberica The Northern Collection Black cleansing butter

Tokrat ne pretirano dolg opis, obljubim :)

Na moje veliko veselje smo končno dobili v slovenskih drogerijah čistilno maslo. Že kar nekaj časa sem si ga želela preizkusiti, ker sem bila zadovoljna z Lushevim Ultrabland (opis in ocena na tej povezavi), sem pa iskala nekaj, kar se bi emulsificiralo z vodo in imelo malo bolj ugodno razmerje med ceno in količino.

Natura Siberica je v svoji The Northern Collection pripeljala dve masli: črno (z ogljem) in belo (z glino). Trenutno imam črno maslo z ogljem, ker naj bi bilo namenjeno suhi in občutljivi koži.
Za 17,99 EUR dobite 120 ml izdelka, kar bo gotovo trajalo kar nekaj časa. Jaz sem svoje čistilno maslo kupila v Tuš drogeriji, kjer sem na njega koristila še kupon za 25% popust (sem pa tja kar prav pridejo tej kupončki). Končna cena je bila okoli 13.50 EUR.

Sestavine:
Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Glyceryl Stearate SE, Polyglyceryl-10 Oleate, Cera Alba (White Beeswax) Extract, Polyglyceryl-6 Caprylate, Polyglyceryl-3 Cocoate, Polyglyceryl-4 Caprate, Polyglyceryl-6 Ricinoleate, Charcoal Powder, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil, Pinus Sibirica Seed Oil, Rubus Idaeus Seed Oil, Linum Usitatissimum Seed Oil, Rhodiola Rosea Root Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Hybrid Oil, Tocopherol, Parfum (Fragrance)

V škatli je priložena tudi lopatka, ki sem jo seveda izgubila po dveh dneh. Samo maslo je v okrogli, črni plastični posodi - nič pretresljivega. Barva je črna (kdo bi si mislil?), tekstura kremasta, kompaktna in bogata. Vonj je zelo blag - meni diši malček po smrekovi smoli, mojega dragega spominja na pasto za čevlje. Ni neprijeten in ne ostaja na koži.

Jaz sem ugotovila, da to maslo povsem uniči ves moj makeup, vključno s sončno kremo. S prsti zajamem za lešnik (mogoče malo več) proizvoda in vmasiram v obraz. Če sem zelo lena ga nanesem še preko oči in me niso pekle. Vseeno pa tega čistilnega masla ne bi priporočala za takšno uporabo - odstranjevalci ličil so zelo ugodni, ni potrebno pretirano drgniti nežne kože okoli oči.

To maslo sedaj uporabljam brez prestanka vsaj 10 tednov in mislim, da nisem porabila niti četrtine. Najraje ga imam za prvi korak večernega čiščenja, sploh če sem polna sončne kreme in ličil. Za drugi korak pa imam zelo rada IDUN Cleansing Foam (opis in ocena tu) ali pa Biobazin nežni čistilni gel (opis in ocena tu).

Čistilno maslo mi ni izsušilo kože in me nič ne zateguje po umivanju. Dve stvari mi pa nista všeč:
- emulsificira v sivo mleko/vodo in se vsi flekci čudovito poznajo na belem umivalniku :)
- opažam, da če ga uporabljam več kot 5 dni zapored, se mi pojavijo manjše bunkice in mozoljčki. Sicer se maslo izpere iz kože, ampak imam občutek, da pusti rahel film. To seveda ni problem, če si potem še temeljito umiješ obraz še z kakšnim drugim čistilom, pa vendar vseeno opozarjam, če je tudi tvoja koža taka zahtevna princeska kot moja.

Torej, bi priporočila?
Da. Razmerje med ceno in količino je dobro, očisti kožo in odstranjuje ličila in je dovolj nežen tudi za mojo občutljivo kožo. Mislim da je super za večerjo čiščenje, za jutranja razvajanja imam veliko raje Akamutijev čistilec s sladko pomarančo (opis in ocena tu).
Verjetno pa ne bom ponovno kupila, zaradi mozoljčkov ali pa bom kupila belo verzijo.

Hvala za branje in lep dan še naprej! :)





Comments